Elakadtál? Nem találod amit keresel? Esetleg kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma!
Egyedi ajánlatokkal, megrendelésekkel és termékeinkkel kapcsolatban:
Barta Gábor +36 20 332 0072
Amennyiben elektronikus úton szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot rendelésekkel és termékeinkkel kapcsolatban: kicsikincsneked@gmail.com
Visszajelzést szeretnél küldeni? Észrevételed van az oldallal kapcsolatban?
Írj nekünk erre a címre: info.kicsikincsneked@gmail.com
Gyakran ismételt kérdések
Miért nem kaptam visszaigazoló email-t a megrendelés leadása után?
“Amennyiben a “spam” vagy “kéretlen” levelek között sem találod, akkor várd meg a 24 órát. Ezt követően ha még mindig nem kaptál visszaigazoló e-mailt, lépj kapcsolatba velünk telefonon keresztül a +36 20 332 0072-es telefonszámon, vagy írj üzenetet az ügyfélszolgálatunknak a info.kicsikincsneked@gmail.com címre.”
Sérült csomag esetén mit kell tennem?
„Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nézd át, vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Semmilyen esetben se vedd át a sérült csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt ez esetben nem áll módunkban elfogadni!”
Melyik futárszolgálat hozza ki a csomagom?
“A megrendelés leadásánál, Te választod ki, hogy FoxPost, Packeta vagy MPL szállítsa ki a csomagod.”
Mikor tudom, hogy a rendelésem feldolgozásra került ?
“A megrendelés leadása után, az adategyeztetést követően, küldünk egy visszaigazoló emailt, a vásárlásról. A csomag feladását követően, pedig az általad választott futárszolgálat küldi a visszaigazoló e mailt.”
Hogyan tudok vásárolni az oldalon?
“A termék / termékek kiválasztása után add le megrendelésed a kicsikincsneked@gmail.com e-mail címre vagy hívj minket a +36 20 332 0072-es telefonszámon. A kiválasztott termék / termékek egyeztetése után tájékoztatunk a végösszegről és a szükséges számlázási adatokról. Amikor a megválaszolt számlázási adatokat visszaküldted e-mailen keresztül, úgy kiállítjuk a számlát. A számla teljesítését követően pedig (amennyiben átutalással kérted) feladjuk rendelésed az általad választott kiszállítási módon.”
Mennyi időbe telik amíg választ kapok az általam küldött e-mailre?
„Mindig arra törekszünk, hogy mindenkinek a lehető leggyorsabban tudjunk válaszolni. Rendszerint még aznap választ fogsz kapni tőlünk.”
Egyedi elképzelésekkel is foglalkoztok?
“Természetesen,, ennek a legegyszerűbb módja, ha telefonon keresel minket a +36 20 332 0072-es telefonszámon, így minden apró részletet megtudunk beszélni az elképzeléseddel kapcsolatosan. Amennyiben még gondolkodsz rajta, látogass el a Facebook vagy Instagram oldalunkra és meríts onnan ötletet!”
Hozott termékre is gravíroztok?
„Telefonon vagy e-mailben történő egyeztetés után tudunk végleges választ adni.”
Hogyan tudok fizetni?
“Utalással minden esetben, utánvéttel viszont csak 15.000.-Ft-ig veszünk fel megrendeléseket. Amennyiben termékedet már kiválasztottad és küldtél nekünk a kicsikincsneked@gmail.com-ra e-mail-t, úgy egyeztetés után kiállítjuk a számlát.”
Mikor kapom meg a csomagom ?
“A termék elkészítési idejét több tényező befolyásolhatja, amiről természetesen tájékoztatást fogsz kapni. Ezután a csomagod feladásra kerül, aminek megérkezési ideje az általad választott futárszolgálattól függ. Ez általában 2-5 munkanap.“